Безкоштовна доставка замовлень у магазини - Київ та Дніпро

Оплата | доставка | гарантія

Оплата і доставка
Гарантія
  • 1. На який термін надається гарантія?

    Гарантія на рюкзаки та сумки – 6 місяців.
    Гарантія на інші групи товарів – 30 днів.

  • 2. На що поширюється гарантія?

    Гарантія якості виробів поширюється на виробничі дефекти, які виникли в процесі виготовлення виробу, а саме - розходження швів та неякісний пошив (тобто неправильно пришиті або незавершені деталі виробу).

  • 3. На що не поширюється гарантія?

    - абразивний знос;

    - вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;

    - нещасні випадки;

    - неправильне зберігання;

    - недбала експлуатація та догляд;

    - перевищення граничного навантаження;

    - застосування виробу не за призначенням;

    - а також шкоду, завдану третіми особами — перевізниками, або ж внаслідок проходження митного контролю.

    ВАЖЛИВО: Виробник не несе відповідальності за пошкодження, завдані при розпакуванні посилки. Обережно відкривайте ваш пакунок, щоб не пошкодити вміст.

  • 4. Що робити у випадку пошкодження виробу при транспортуванні?

    Рекомендується висунути відповідну претензію компанії-перевізнику (яка застрахована на випадок пошкодження багажу, що перевозиться) у пункті прибуття (за можливості до підписання документів про отримання).

  • 5. Як відправити товар на ремонт?

    Звертайтесь за номером телефону 068 7880 703, назвіть номер вашого замовлення (або ж скиньте фото чеку, якщо ви здійснювали покупку у нашому магазині), опишіть дефект та надішліть фото у наші мессенджери. Далі наш менеджер надасть вам інформацію стосовно термінів виконання ремонту та реквізитів для доставки.

  • 6. Чи існує послуга постгарантійного ремонту?

    Так. Звертайтесь за номером телефону 068 7880 703, опишіть дефект та надішліть фото у наші мессенджери. Далі наш менеджер надасть вам інформацію стосовно термінів виконання ремонту, вартості та реквізитів для доставки.

  • 7. Чи компенсують мені кошти, якщо були пошкоджені мої речі, поміщені у товар, куплений у Вас?

    Виробник не несе відповідальності за будь-яку шкоду, завдану будь-яким речам, поміщеним в Товар, або які були поруч з Товаром, що виникла в процесі експлуатації/використання Товару протягом всього строку його використання, незалежно від способу такого використання.

  • 8. Які рекомендації з догляду за товарами?

    Догляд за аксесуарами: не прати у пральній машинці, не прасувати, не допускати контакту зі спиртовмісними засобами. Дозволяється лише ручне прання, для цього можна використовувати губку та ємність з наповненою водою і ph-нейтральним милом.

    Рекомендований догляд за одягом: прання в делікатному режимі при 30 градусах Цельсія та середніх оборотах; відпарювати або прасувати при середніх температурах.

Обмін та повернення
  • 1. Як зробити повернення чи обмін товару

    Впродовж 14-ти днів Ви маєте право здійснити повернення або ж обмін товару. Для цього є декілька умов, які повинні бути дотримані з Вашого боку:

    - наявність номера замовлення з інтернет-магазину rooh-brand.com.ua або чеку з фізичного магазину ROOH є підтвердженням, що цей товар Ви придбали саме у нас;

    - збереження повної комплектації товару;

    - збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, пломб, ярликів, а також розрахункового документу, виданого споживачеві разом з проданим товаром (товаро-транспортна накладна, яку видає перевізник чи товарний чек, виданий при покупці у магазині);

    - товар не був у використанні.

    Покупки, здійснені у фізичному магазині, можна повернути або обміняти у тому ж магазині. У свою чергу онлайн-замовлення не можна повернути чи обміняти у фізичному магазині.

    УВАГА! Для уникнення пошкодження продукції при транспортуванні - ОБОВ'ЯЗКОВО відправляйте товар в такому ж вигляді, в якому здійснювалась відправка зі сторони магазину (перевірте, щоб працівники Нової пошти не згинали навпіл сумку/рюкзак та запакували у коробку, якщо це виріб повністю із заміннику/екошкіри. Вироби з поліестеру можна відправляти в стрейч-пакуванні, але обов'язково перед тим покладіть сумку/рюкзак у фірмовий пакет).

    При порушенні умов обміну та повернення продукції - продавець лишає за собою право відмовити у здійсненні обміну/повернення виробу. У випадку повернення якісного товару, закон України захищає не лише Вас, але й наступних покупців. Товар буде використано за призначенням і тому важливо, щоб він залишився у такому ж стані, у якому потрапив до Вас.

    Звертайтесь за номером телефону 068 7880 703, назвіть номер Вашого замовлення, вкажіть причину повернення або обміну. Далі наш менеджер надасть Вам інформацію стосовно реквізитів для доставки та термінів здійснення обміну або ж повернення коштів.

    Повернення коштів здійснюється впродовж 7 роб. днів з моменту отримання відправлення. Після здійснення відправки ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте менеджеру № ТТН, щоб ми могли відстежити вантаж та дату доставки.

  • 2. Що робити у випадку отримання неякісного товару?

    Під товаром неналежної якості розуміється товар з виробничими дефектами, які виникли не з вини споживача протягом 14-ти днів з моменту отримання виробу покупцем, а саме:

    - несправна фурнітура;

    - дефекти швів, які не дозволяють повноцінно використовувати виріб (рівність чи не рівність стібка не впливає на віднесення виробу до категорії неналежної якості).

    Зверніться за номером телефону 068 7880 703, назвіть номер Вашого замовлення, опишіть дефект та надішліть фото у наші мессенджери. Далі наш менеджер надасть Вам інформацію стосовно термінів обміну/повернення товару та реквізитів для зворотньої доставки.

  • 3. Що робити, якщо я виявив виробничий дефект протягом першого місяця використання, але після 14-ти днів?

    У такому випадку ми зобов’язуємось усунути цей дефект за наш рахунок. Зверніться за номером телефону 068 7880 703, назвіть номер Вашого замовлення, опишіть дефект та надішліть фото у наші мессенджери. Далі наш менеджер надасть Вам інформацію стосовно термінів обміну/повернення товару та реквізитів для зворотньої доставки.

  • 4. Як здійснюється компенсація грошей за товар і доставку?

    Якщо Ви відправляєте повернення самостійно, Ви повинні відправити товар відправнику без накладеного платежу. Це робиться задля уникнення шахрайства з боку клієнтів. Після того, як ми приймемо товар і перевіримо комплектацію та причину повернення, ми повернемо Вам кошти на банківську карту. Гроші за доставку ми компенсуємо у разі виробничого дефекту товару. Якщо Ви повертаєте товар, який Вам не сподобався, пересилку товару сплачуєте Ви.

  • 5. За чий рахунок оплачується обмін дефектного товару?

    Доставка в обидві сторони оплачується за наш рахунок.

  • 6. За чий рахунок оплачується обмін якісного товару, який не сподобався?

    Доставка в обидві сторони оплачується за рахунок покупця.

  • 7. Як я знатиму, що Ви отримали товар, який я повертаю або міняю?

    Стан відправки можна відстежити за номером ТТН у товаро-транспортній накладній на сайті перевізника.